Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, kamuoyunun tarafsız ve doğru bir şekilde bilgilendirilmesinde basın mensuplarının kritik rolüne vurgu yaparak 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü kutladı.Başkan Altay’ın bu özel gün için yayımladığı mesaj şu şekildedir: Basın, toplumsal hafızanın korunması ve demokratik hayatın sağlıklı işlemesi açısından belirleyici bir misyon üstlenmektedir. Yerel ölçekte ise şehrin nabzını tutan basın, vatandaş ile devlet arasında güçlü bir köprü görevi görmektedir.Konya basını, köklü geleneği, ilkeli yayın anlayışı ve şehrin ortak vicdanını yansıtan duruşuyla örnek bir konumda bulunuyor. Gece gündüz demeden ve her şartta toplum yararını gözeten basın mensupları, şehrimizin köklü mirasından aldığı şuurla hakikati doğru okuyup, yarını da aynı sorumlulukla ele almaktadır. Bu bağlamda Konya’nın gelişimine, toplumsal birlikteliğe ve demokratik kültüre yaptıkları katkılar için minnet ve teşekkürlerini ilettiğini aktarırken, 156 yıllık birikimin hakikatin peşinden giden kararlı bir yol gösterdiğini ifade etti.Bu vesileyle, tüm basın yayın çalışanlarına gönülden teşekkür eden Altay, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü sağlık, başarı ve kolaylıklar dileyerek kutladı.Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Gündem
Yayınlanma: 21 Şubat 2026 - 13:12
10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü İçin Konya Büyükşehir'den Üst Düzey Destek ve Kutlama Mesajı
Konya Büyükşehir'den 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü için üst düzey destek ve kutlama mesajı: meslek onuru ve dayanışma vurgusu.
Gündem
21 Şubat 2026 - 13:12









