Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının birinci dönemi tamamlandığında, öğrencileri gösterdikleri azim ve elde ettikleri deneyimlerle tebrik etti. Dönemin sonrasında gezerek, araştırarak ve kitaplarla iç içe vakit geçirmenin değerine vurgu yapan bir öneri paylaştı.Başkan Altay, kıymetli gençlere yönelik mesajında; yıl boyunca gösterdikleri gayretin, edinilen deneyimlerin ve kazanılan başarının her bir öğrenciyi ayrı ayrı sevindirdiğini belirtti. Karnelerin bir sonuç değil, gelecek yolculuklarında rehber olacak bir harita olduğuna işaret eden sözleriyle yönlendirdi.Yarıyıl tatilinin dinlenmeyi hak ettirdiğini vurgulayan Altay, ancak bu süreyi amacı olmayan zaman kaybı olarak görmemelerini istedi. Teknolojiyi bilinçli ve ölçülü kullanmanın önemine değinen başkan, tatili kişisel gelişim için bir fırsat olarak değerlendirmelerini istedi. Yeni kapılar açan her günün ufuklarını genişletmesini diledi.Konya Bilim Merkezi’nin ara tatilde sunacağı çeşitli etkinliklerin hatırlatıldığı konuşmada, geleceğin teminatı olan çocuklar için özveriyle çalışan öğretmenlere ve velilere gönülden teşekkür edildi. Aile ziyaretleriyle dolu, huzurlu ve mutlu bir yarıyıl tatili dilekleriyle mesaj son buldu.Kaynak: BYZHA – Beyaz Haber Ajansı
Gündem
Yayınlanma: 04 Mart 2026 - 11:00
2025-2026 Yarıyıl Sonrası Öğrenciler İçin Başarı Dolu Bir Dönem Mesajı
2025-2026 yarıyılı sonrası için motivasyon dolu mesajlar, başarı odaklı planlar ve yeni hedeflerle öğrencilerin ileriye güvenle bakmasını sağlayan rehber.
Gündem
04 Mart 2026 - 11:00






