Ardahan'da Şehitler Anısına Anlamlı Mevlid Programı
Ardahan Valisi Hayrettin Çiçek, şehit aileleri derneği tarafından düzenlenen mevlid programına katılarak şehitleri anma konuşması yaptı. Vali Çiçek, şehitlerin fedakârlıklarıyla bu toprakları koruduklarını vurgularken, onların hatırasını yaşatmanın önemine dikkat çekti.
Şehitlerin Anısına Bir Araya Gelindi
Ardahan Valisi Hayrettin Çiçek, Ardahan Şehit Aileleri Derneği'nin şehitler anısına düzenlediği mevlid programına katıldı. Programda, şehitlerin fedakârlıkları ve onlara olan minnet duygusu dile getirildi.
Vali Çiçek'in Anlamlı Konuşması
Vali Çiçek, yaptığı açıklamada, "Bu vatanın bağımsızlığı, milletimizin huzur ve güvenliği için canlarını feda eden aziz şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyorum. Onlar, gösterdikleri büyük fedakârlıklarla bu toprakları bizlere emanet ettiler. Bizlere düşen görev, onların hatırasını yaşatmak, emanetlerine sahip çıkmaktır. Rabbim şehitlerimize rahmet eylesin, ailelerine sabır ve metanet versin" dedi.
Genel Katılım
Mevlid programına şehit aileleri, gaziler, kamu ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Bu anlamlı buluşmada, şehitlerin hatıraları yad edildi.