Çiğli'de Yeni Yıla Emek ve Dayanışma Dalgasıyla Başlayan Başkan Yıldız

TAKİP ET

Çiğli'de yeni yıl, emek ve dayanışma dalgasıyla başlıyor; Başkan Yıldız'ın liderliğinde umut dolu hizmetler ve ortak hedefler vurgulanıyor.

Çiğli Belediye Başkanı Onur Emrah Yıldız, yeni yılın yaklaşmasıyla saha çalışmalarını ve belediye çalışanlarıyla buluşmalarını bir arada sürdürdü. Şantiyede işçilerle bir araya gelerek emeklerine olan teşekkürünü ifade eden Başkan, yeni yılın başlangıcında birlikte daha güçlü bir Çiğli için çalışmaya devam edeceklerini vurguladı.

Ardından Fakir Baykurt Salonu’nda belediyenin idari kadrolarında görev yapan personelle bir araya gelen Yıldız, çalışanların yeni yılını kutladı. Samimi bir atmosferde düzenlenen buluşmada, 2026 yılında omuz omuza daha çok değer katacaklarını belirtti. “Çiğli’ye Değer Katmaya Devam Edeceğiz” mesajıyla konuşmasını sürdüren başkan, yeni yıldan herkes için sağlık ve refah dileklerinde bulundu.

Yıldız, konuşmasında 2025’in geride kalan acı-tatlı anlarına değinerek, ülke genelindeki sorunlar ve baskılara rağmen kent hizmetine odaklanmaya devam ettiklerini belirtti. Bir ekip olarak kentimize hizmet etmek için özverili çalışmanın sürmesini istediğini ifade eden başkan, 2026’da da projelerle Çiğli’yi daha ileri taşımayı hedeflediğini söyledi. “Yeni yılda sizlere sağlık, refah ve mutluluk diliyorum. Amacımız ilçemize yeni projeler kazandırmak ve değerli Çiğli’yi daha ileriye taşımak.”

Çiğli Onur Emrah Yıldız yeni yıl belediye başkanı çalışanlar Fakir Baykurt Salonu Çiğli Belediyesi 2026 projeleri emek dayanışma