Didim'de Atık Su Terfi Merkezlerinde 40 Milyon TL'lik Yenileme: Altyapı Verimliliği ve Hizmet Sürekliliği Güçleniyor
Didim'deki Atık Su Terfi Merkezleri 40 milyon TL'lik yenileme ile altyapı verimliliğini artırıyor ve hizmet sürekliliğini güçlendiriyor.
Didim ilçesinde bulunan 13 adet Atık Su Terfi Merkezi, ASKİ Genel Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen kapsamlı bir yenileme ve modernizasyon sürecinden geçti. Yatırım bedeli 40 milyon Türk Lirası olan bu çalışmayla terfi merkezleri baştan sona güncel teknolojilere uygun olarak yeniden tasarlandı.
mekanik ve elektrik aksamları tamamen yenilenirken altyapı sistemleri daima güncel ihtiyaçlar ve teknolojik standartlar doğrultusunda revize edildi. Bu sayede sistem performansında belirgin artış sağlandı, enerji verimliliği yükseldi ve hizmet sürekliliği güçlendirildi.
Çalışmalar, uzun vadeli yapısal sürdürülebilirlik hedefleriyle didim’e ve Didimlilere daha güvenilir hizmet sunmayı amaçlıyor. Değişime paralel olarak arıza ve kapasite sorunlarına karşı proaktif çözümler üretildi ve merkezler, gelecekte de kente hizmet vermeye devam edecek şekilde tasarlandı.
Başkan Özlem Çerçioğlu’nun talimatlarıyla yürütülen yatırım ve çalışmalar, 17 ilçedeki altyapı projelerinin bir parçası olarak kent genelinde sürdürülebilir bir altyapı vizyonunu güçlendiriyor. Birlikte daha güçlü ve güvenli bir altyapı için adımlar atılmaya devam ediyor.