Gebze Güzel ve Geleneksel Sanatlar Bölümleri Yılsonu Öğrenci Sergisiyle Mezuniyet Coşkusu
Gebze'nin geleneksel ve güzel sanatlar bölümlerinin yılsonu sergisiyle mezuniyet coşkusunu bir araya getiren etkileyici anahtar anlar.
Gebze Konservatuvarı ofisi ve atölyelerinin bulunduğu Gebze Binası, yılsonu sergisiyle iki bölümü aynı sahnede buluşturdu. 137 eserle geçmiş ile bugün arasındaki bağ kurulan sergide, mezuniyet sevinci de birlikte yaşandı. BAŞKAN VEKİLİ SOBA KATILDI Sergi açılışı, Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Hasan Soba’nın katılımıyla başladı. Ayrıca Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanı Murat Yavuz, eğitmenler, öğrenciler ve veliler de bu özel günde yanlarında oldu. Çocuk Resim eğitmenleri Başak Fatma Öz ve Şüheda Sarıl ile Yetişkin Resim eğitmenleri Özlem Ergün, çocuk ve yetişkin gruplarının yanı sıra ebru derslerinden sorumlu eğitmenler olarak öğrencilere eşlik etti. “BAŞARI HİKÂYELERİ YAZMAYA DEVAM EDİYORUZ” Serginin açılışı öncesinde konuşan Başkan Vekili Soba, Büyükşehir Belediyesi’nin, genç sanatçıların kariyerine destek vermeye devam ettiğini vurguladı. Gebze Güzel ve Geleneksel Sanatlar Bölümlerinin yılsonu sergisinde sergilenen eserlerin büyük değer taşıdığını söyleyen Soba, öğrencileri ve eğitmenleri emekleri için tebrik etti. Bu yıl iki bölümden toplam 23 öğrencinin mezun olduğunu hatırlatan Soba, yeni sanat yolculuklarında başarılar diledi. Ayrıca yönetimin, Gebze’ye kazandırılan konservatuvarın genç yeteneklere sunmuş olduğu olanakları vurguladı. 23 ÖĞRENCİ MEZUN OLDU Açılış töreninde dört yetişkin resim öğrencisi ve 19 çocuk resim öğrencisi için mezuniyet törenleri gerçekleştirildi. Mezun olan öğrenciler, bölüm eğitmenlerinin elinden belgelerini alarak yeni bir aşamaya adım attı. Daha sonra Başkan Vekili Soba, veliler, öğrenciler ve eğitmenlerle birlikte sergi alanını gezdi, eserleri yakından inceledi ve sanatçı adaylarıyla sohbet etti. Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA)