İnegöl'e 5 Aile Sağlığı Merkezi Birlikteliğiyle Yeni Adım
İnegöl'e 5 Aile Sağlığı Merkezi birlikteliğiyle sağlıkta yeni adım: iş birliği, kalite ve erişimde güçlenen sağlık hizmetleri.
İnegöl Belediyesi’nin tahsis ettiği arsa üzerinde yükselmesi planlanan Şule-Talha Timur Han Aile Sağlığı Merkezi için Bursa Valiliği’nde protokol imzalandı. Bu adım, Kemalpaşa Mahallesi Soyak Sokak’ta yapılacak olan merkezin ilk hazırlık sürecini resmiyete dökmüş oluyor. Protokol törenine, Bursa Valisi Erol Ayyıldız ile hayırsever Talha Timur Han’ın katılımı dikkat çekti. Törene ayrıca İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin ve İnegöl İlçe Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Kavak eşlik etti.