Kahramanmaraş İstiklalspor'un Şampiyonluk Coşkusu Marmara Denizi'ne Taşındı
Kahramanmaraş İstiklalspor'un TFF 3. Lig'den 2. Lig'e yükselmesi, Marmara Denizi'nde büyük coşkuyla kutlandı. Büyük bir gemiye asılan dev pankart, Marmara'nın mavi sularında tur atarken, İstanbul ve diğer şehirlerde yaşayan Kahramanmaraşlılar tarafından büyük bir heyecan
Marmara Denizi'nde Şampiyonluk Kutlaması
TFF 3. Lig’den 2. Lig’e yükselen Kahramanmaraş İstiklalspor’un şampiyonluk coşkusu, Marmara Denizi’ne taşındı. Şampiyonluk kutlamaları kapsamında, araç taşıyan büyük bir geminin üzerine dev bir pankart asılarak "Şampiyon Kahramanmaraş İstiklalspor" yazısıyla Marmara Deniz’inde tur atıldı.
Gemi üzerine asılan dev pankartta kulübün logosu ve "Kahramanmaraş İstiklalspor" yazısı yer aldı. Organizasyona Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi de destek verdi. Marmara’nın mavi sularında bayrak gibi dalgalanan pankart, başta İstanbul olmak üzere birçok şehirde yaşayan Kahramanmaraşlılar tarafından büyük beğeniyle karşılandı.
Marmara Denizi’ndeki kutlama sosyal medyada da geniş yankı buldu.