Kütahya'da Veda Yemeği ve Başarı Dilekleri

TAKİP ET

Kütahya Valisi, ildeki görevlerinden ayrılan mülki idare amirleri için bir veda yemeği düzenledi. Programda, Vali Musa Işın, amirlerin özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti ve yeni görevlerinde başarılar diledi. Etkinlik başarı belgelerinin takdimi ile sona erdi.

Kütahya Valisi, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile başka illere atanan mülki idare amirleri onuruna bir veda yemeği düzenledi.

Programa Katılanlar ve Konuşmalar

Düzenlenen programa Vali Yardımcısı, Tavşanlı Kaymakamı, Gediz Kaymakamı ve Emet Kaymakamı katıldı. Programda konuşan Vali, Kütahya’da görev yaptıkları süre boyunca sergiledikleri özverili çalışmalar ve hizmetlerinden dolayı tüm mülki idare amirlerine teşekkür ederek yeni görev yerlerinde başarılar diledi.

Teşekkür ve Başarı Dilekleri

Vali, konuşmasında şu ifadelere yer verdi: "İlimizde görev yaptığınız süre boyunca sergilediğiniz özverili çalışmalar ve katkılarınız için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Yeni görevlerinizin sizler ve aileleriniz için hayırlı olmasını temenni ediyor, üstün başarılar diliyorum."

Başarı Belgelerinin Takdimi

Program, Vali tarafından Vali Yardımcısı ve Kaymakamlara başarı belgelerinin takdim edilmesiyle sona erdi.

Kütahya veda yemeği mülki idare amirleri Vali Musa Işın teşekkür başarı belgeleri