Milletin Kaynağıyla Büyüyen Filomuz: Öz Kaynaklarla 3 Haftada 120 Yeni Araç Hizmete Girdi
Öz kaynaklarla 3 haftada 120 yeni araçla halkın güvenilir hizmeti: Milletin kaynağıyla büyüyen filomuzla operasyonel güçlenme.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi son üç hafta içinde toplam 120 yeni aracı hizmete aldı. Bu araçlar arasında 10 tramvay, 68 otobüs ve 42 iş makinesi bulunuyor. Başkan Tahir Büyükakın, tamamen öz kaynaklarla temin edilen araçların önünde verdiği pozu, Miras değil alın teri notuyla paylaştı.
Belediyenin kendi kaynaklarıyla kentte hayata geçirdiği projeler kadar, filo güçlendirme çalışmaları da sürüyor. Yeni araçlar sayesinde vatandaşlara daha hızlı ve kaliteli ulaşım imkanı sunulurken, arz edilen hizmetler de güçleniyor. Başkan Büyükakın, “Çalışıyoruz, alıyoruz. Milletimizin kaynağını yine milletimizin hizmetine sunuyoruz. Çalışınca oluyor” sözleriyle bu çabanın altını çizdi.
3 HAFTADA 3 HİZMETE ALIM TÖRENİ Kasım ayından başlayarak raylı sistemde hedeflenen payı artırmak için yapılan çalışmalar, 5 Aralık’ta düzenlenen törende 10 yeni tramvayla taçlandı ve kentteki toplam tramvay sayısı 18’den 28’e çıktı. Aralık ortasında 68 belediye otobüsü hizmete alınarak filodaki otobüs sayısı 750’ye yaklaştı. Ardından 26 Aralık’ta 42 yeni iş makinesi daha filoya katıldı; böylece toplam iş makinesi sayısı 352’ye yükseldi. Bu araçlar yol bakımı, kar temizleme, asfalt yama ve hafriyat çalışmalarında görev alacak.
BÜYÜKAKIN: MİRAS DEĞİL ALIN TERİ Başkan Tahir Büyükakın, öz kaynaklarla alınan yeni araçların önünde verdiği pozu paylaşarak, milletin kaynağını yine milletin hizmetine sunacaklarını ifade etti. Bu adımların, kentte uzun vadeli ve sürdürülebilir bir hizmet değeri yarattığını vurguladı.