Osmangazi Belediyespor Erkek Voleybol Takımı TVF Spor Lisesi Karşılaşmasında Fırtına Gibi 3-0 Galip
Osmangazi Belediyespor Erkek Voleybol Takımı, TVF Spor Lisesi karşılaşmasında 3-0'lık fırtınayla galip geldi. Maç özeti ve detaylar.
Arabica Coffee House Erkekler Voleybol 1. Ligi’nde mücadele eden Osmangazi Belediyespor Erkek Voleybol Takımı, kendi sahasında ağırladığı TVF Spor Lisesi’ni net bir skorla mağlup etti. Cengiz Göllü Voleybol Salonu’ndaki mücadelede ilk setten itibaren üstün olan Osmangazi Belediyespor, seti 25-15 alarak oyunda kontrolü ele geçirdi.
İkinci sette de hızını kaybetmeyen kırmızı-siyahlılar, rakibine karşı etkili oyununu sürdürüp 25-19’luk skorla skoru 2-0’a taşıdı. Üçüncü sette ise çekişmeli bir mücadele sergileyen taraf Osmangazi Belediyespor oldu ve seti 26-24 kazanarak maçtan 3-0’lık net bir galibiyetle ayrıldı.
Bu sonuçla ligde 8. galibiyetine ulaşan takımımız, üst sıralara doğru yükselişini sürdürüyor. “Etkili ve organize bir oyun ortaya koyarak 3-0 galip geldik” açıklamasıyla maç sonrası moralsiz olmayan oyuncular ve teknik ekip, galibiyeti kutladı.
Başkan Fatih Karayılan ise sahaya inerek oyuncuları tebrik etti ve “İkinci yarı galibiyet serimiz devam ediyor. Playoff hedefimiz tam gaz ilerliyor.” ifadelerini kullandı. Baş Antrenör Güner Karakaya ise lig sezonunu daha üst seviyelere taşıyacak adımları işaret ederek, “Lige adapte oldukça daha iyi voleybol oynuyoruz. Önümüzdeki süreçte daha yukarılara tırmanmayı düşünüyoruz.” diye konuştu.