Regaip Kandili'nde 19 İlçede Lokma ve Kandil Simidi İkramı: Büyükşehir'den Dayanışma ve Paylaşım Çağrısı
Regaip Kandili'nde 19 ilçe için lokma ve kandil simidi ikramıyla büyükşehir dayanışma ve paylaşım çağrısı.
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Regaip Kandili dolayısıyla vatandaşlara ikramlar düzenledi. Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı’nın koordinasyonunda kent genelinde kurulan mobil stantlar aracılığıyla 19 ilçede kandil simidi ve sıcak lokma dağıtıldı. Bu etkinlikle, manevi atmosferin yanında paylaşma ve birlik duygusu da pekiştirildi.
İlçeler üzerinde kurulan mobil stantlarda, özellikle cami önlerinde sıcak lokma ve kandil simidi ikramı gerçekleştirildi. Kepez ve Muratpaşa ilçelerinde yapılan dağıtımlarda toplam 5 bin kişiye sıcak lokma ulaştı. Ayrıca 19 ilçeye özgü olarak hazırlanan 10 bin kişilik kandil simidi de vatandaşlara sunuldu.
Vatandaşların gösterdiği yoğun ilgi ve katılım, Regaip Kandili’nin anlamını bir kez daha hatırlattı; dayanışma, birlik ve paylaşma duyguları ilçe sakinleriyle birlikte yaşandı.