Zübeyde Hanım İçin Ödemiş'te Anma Töreni: Atatürk'ün İlk ve En Değerli Annesi Yaşanan Anılarla Anıldı
Zübeyde Hanım için Ödemiş'te anma: Atatürk'ün ilk ve en değerli annesi, yaşanan anılarla saygıyla anıldı.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün annesi Zübeyde Hanım’ın vefatının 103. yıl dönümü, Ödemiş’te düzenlenen anlamlı bir törenle andı. Zübeyde Hanım büstünün bulunduğu ön alanda toplanan vatandaşlar ve yetkililer, anma programını büyük bir saygı ve duyarlılıkla sürdürdü.
Etkinliğe Ödemiş Belediye Başkanı Mustafa Turan, CHP Ödemiş İlçe Başkanı Bülent Eker, CHP Kadın Kolları Başkanı Şeyda Gere, Kent Konseyi Kadın Meclisi Başkanı İlay Öz ile belediye meclis üyeleri, başkan yardımcıları ve gençlik kolları katıldı. Katılımcılar, Zübeyde Hanım’ın büstüne çiçek bırakarak anılarını ve saygılarını ifade ettiler.
Belediye Başkanı Turan, törende yaptığı konuşmada şu ifadeleri kullandı: “Ülkemizin makus talihini değiştiren Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ve onun kıymetli annesi Zübeyde Hanım’ın bu özel gününde bir arada bulunmaktan mutluluk duyuyoruz. Vatan ve millet sevgisiyle yetişen bir evlat olarak Atamız’ı ve tüm şehit annelerini bu vesileyle rahmet, minnet ve saygıyla anıyoruz.”
Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA)