Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından 2021 yılında hizmete açılan Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği, ücretsiz diş muayenesi ve tedavi imkanıyla 2025 yılında da kamu yararına yoğun ilgi görüyor. Yıl boyunca 7 bin 100 hastaya hizmet veren merkez, toplamda 28 bin işlemi başarıyla tamamladı.Çocuklar ve yetişkinler için erişilebilir olan bu hizmetler, özellikle dar gelirli ve dezavantajlı grupların ağız ve diş sağlığına olan ihtiyacını karşılamayı amaçlıyor. Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği’nde ücretsiz sunulan kapsam, vatandaşların genel sağlık açısından önemli bir boşluğu dolduruyor.“Tamamen ücretsiz hizmet veriyoruz” ifadesiyle klinik sorumlusu Diş Hekimi Özge Öncül Kerpiççi, vatandaşlara sağlık güvencesi aranmaksızın kaliteli hizmet sunulduğunu vurguluyor. Hizmet kalitesinin sürdürülmesi için sürekli bir çaba gösterildiğini belirtiyor.RANDEVU İLE KOLAY ERİŞİMÜcretsiz diş sağlığı hizmetlerinden yararlanmak isteyenler, mesai saatleri içinde 0242 361 39 18 numaralı telefondan randevu alabilir veya doğrudan merkeze giderek kayıt yaptırabilirler. Bu şekilde herkesin eşit ve erişilebilir sağlık hizmetine ulaşması hedefleniyor.
Sağlık
Yayınlanma: 14 Şubat 2026 - 15:24
Antalya Kepez Sağlık Merkezi Ağız ve Diş Sağlığı: Ücretsiz Hizmetlerle Yüzleri Gülüyor
Antalya Kepez Sağlık Merkezi ağız ve diş sağlığında ücretsiz hizmetlerle yüzleri güldürüyor. Uygun randevu ve hızlı bakım fırsatları.
Sağlık
14 Şubat 2026 - 15:24









