Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Samsun’daki basın mensuplarıyla bir araya geldi. 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü vesilesiyle düzenlenen buluşmada, basınla sohbet eden Başkan, ilçeye kazandırılan ve yapımı süren projeler hakkında bilgi verdi ve soruları yanıtladı.Programda, Canik Meşe Tesisleri’nde basın mensuplarına özel indirim müjdesi de paylaşıldı. Yüzde 30 indirim uygulamasının Canik Belediyesi’nin sosyal tesislerinde geçerli olacağını duyuran Sandıkçı, katılımcılardan olumlu tepkiler aldı.Borçsuz Belediye Canik ifadesiyle ilçenin mali yapısını öven Başkan, Samsun’un tek borçsuz belediyelerinden biri olduklarını hatırlattı ve Türkiye genelindeki sınırlı borçsuz belediye arasında yer aldıklarını belirtti. Ayrıca Soğuksu Kentsel Dönüşüm Projesi ve yerinde dönüşüm planları gibi yatırımlar üzerinden çalışmaların sürdüğünü ifade etti.Toplantıda çocuklar, gençler ve kadınlara yönelik eğitim programları da vurgulandı. Canik Özdemir Bayraktar Keşif Kampüsü kapsamında yapay zeka, yazılım, robotik kodlama, astronomi, havacılık ve uzay bilimleri alanlarında ücretsiz uygulamalı eğitimler verildiğini aktaran Sandıkçı, ilçedeki projelerin hepsinin daha güçlü bir Canik hedefiyle ilerlediğini söyledi. Görüşmenin sonunda basın mensuplarına hediye takdimi ve hatıra fotoğrafı çekimi gerçekleştirildi.
Gündem
Yayınlanma: 22 Şubat 2026 - 00:12
Canik'te Basın Buluşması: Sandıkçı'dan Borçsuz Belediyecilik ve Yeni Projeler Müjdesi
Canik’te Basın Buluşması: Sandıkçı’dan borçsuz belediyecilik ve yeni projelerin müjdesiyle ilçe gündemi hareketlendi.
Gündem
22 Şubat 2026 - 00:12









