Necati Topaloğlu, Kemer Belediye Başkanı olarak, eşi Fikriye Topaloğlu ile birlikte yeni yıl yaklaşırken Kemer Devlet Hastanesi’ndeki hastaları ziyaret etti. Ziyaret sırasında sağlık çalışanlarının emeklerini takdir eden başkan, hem geçmiş olsun dileklerini iletti hem de yeni yıl için iyi dileklerini paylaştı.Başkan, hastanelerde hasta vatandaşları ve sağlık ekiplerini dolaşarak onların yanında olduğunu gösterdi. Ziyaret esnasında bazı vatandaşlarla sohbet eden Topaloğlu, ihtiyaç olup olmadığını sordu ve hastaların yanlarında olduklarını yeniden vurguladı. Yeni yıl öncesinde hastaları görmek ve onlara destek olmak amacıyla yönetime destek veren tüm çalışanlara teşekkür eden açıklamasında; her şeyin başı sağlık diyerek yeni yılın sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini diledi.
- Hastalarla bir araya gelerek geçmiş olsun temennisinde bulunuldu.
- Sağlık çalışanlarına moral ve iyi dilekler iletildi.
- Yeni yıl mesajında sağlık ve esenlik vurgusu öne çıktı.






