Arabica Coffee House Erkekler Voleybol 1. Ligi’nin 17. Haftasında Osmangazi Belediyespor, Cengiz Göllü Voleybol Salonu’nda Düzce Belediye Spor Akademi’yi konuk etti. Maça hızlı başlayan yeşil-beyazlılar, ilk seti 25-21 kazanarak öne geçti.Ardından ritmi düşmeyen takım, üst üste gelen sayılarla farkı genişletti ve ikinci seti 25-16, üçüncü seti ise 25-17 ile tamamlayarak sahadan 3-0’lık net bir skorla ayrıldı. Bu galibiyetle ligde 6’ncı kez zafere imza atan Osmangazi Belediyespor, ilk devreyi başarıyla sonlandırdı.Sporcular ve Teknik Ekip hakkında yorumlar yapan Osmangazi Belediyespor Kulübü Başkanı Fatih Karayılan, “Yılın ve ilk devrenin son maçını oynadık. Sporcularımız, Düzce Belediye Spor Akademi’yi 3-0 gibi net bir sonuçla yendi. Emeği geçen tüm sporcularımıza ve teknik ekibimize teşekkür ediyorum. Bizi yalnız bırakmayan seyircilerimize de minnettarız. İkinci devre için hataları tekrarlamadan, daha üst sıralara tırmanacağımıza inanıyorum.” dedi.Başantrenör Güner Karakaya ise galibiyeti kutladı ve şunları söyledi: “Düzce Belediye Spor Akademi’yi de kutluyoruz; oynanan oyundan memnunuz. Gün geçtikçe daha iyiye gidiyoruz. Biraz daha zaman ayırmamız gerekiyor çünkü yeni bir ekip olduğumuz için ilk devrede iniş-çıkışlar yaşadık. Hedefimiz Play-Off’ta olmak. Bu hedefi ilk devrede gerçekleştirdik; önümüzdeki döneme hazırlıklarımız sürüyor. Tüm sporseverlere keyifli bir voleybol izlettirmek için altyapı çalışmalarımıza da devam ediyoruz.”Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA)
Spor
Yayınlanma: 23 Ocak 2026 - 06:24
Osmangazi Belediyespor, Düzce Belediye Spor Akademi'yi 3-0 Yenerek İlk Devreyi Başarıyla Kapattı
Osmangazi Belediyespor, Düzce Belediye Spor Akademi’yi 3-0 yenerek ilk devreyi başarılı kapattı. Maçı ve detayları için haberimizi okuyun.
Spor
23 Ocak 2026 - 06:24









