Soğuk havaya rağmen Osmangazi Meydanı, yeni yılın gelişiyle birlikte Türk sanat müziğinin büyülü ezgilerine ev sahipliği yaptı. Meydanı dolduran dinleyiciler, şef Rüştü Şentürk yönetimindeki Osmangazi Belediyesi Türk Sanat Müziği Topluluğu’nun performansıyla duygularını yoğun bir şekilde ortaya koydu.Usta seslerin ve koro harmonilerinin bir araya geldiği gece, dinleyicilere kimi zaman hüzürlü, kimi zaman neşeli anlar yaşattı. Sahneye çıkan ekipler, soğuk havaya rağmen müziğin ritmine ritim tutarak salonu adeta ısıttı.Konserin sonunda yükselen alkışlar, katılımcıların bu özel akşama gösterdiği ilginin en güzel ifadesi oldu. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a teşekkürlerini ileten vatandaşlar, sanatla dolu bu geceyi unutulmaz kıldılar.Kaynak: BYZHA Beyaz Haber Ajansı
Kültür-Sanat
Yayınlanma: 10 Şubat 2026 - 06:00
Osmangazi Meydanı'nda Yeni Yıl Türk Sanat Müziği Konseri Coşkusu
Osmangazi Meydanı’nda Yeni Yıl Türk Sanat Müziği Konseri ile coşkulu bir başlangıç. Unutulmaz doruklar için şimdi ayrıntılar.
Kültür-Sanat
10 Şubat 2026 - 06:00









