Konya’da Regaip Kandili’nin bereketi sabahın erken saatlerinden itibaren Sultan Selim Camii’nde hissedildi. Valimiz İbrahim Akın ve Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Konyalılarla birlikte bu mübarek geceyi idrak etmek üzere camiye yöneldi ve duygularını paylaşmak için burada vatandaşların arasına katıldı.Namaz sonrası İl Müftüsü Ali Öge ile sohbet eden heyet, kandilin manevi atmosferini birlikte yaşadı. Yetkililer, camide toplanan vatandaşlarla selamlaştı ve kandilin hayırlı olmasını diledi. Başkan Altay, Regaip Kandili’nin üç ayların başlangıcını müjdeleyen özel bir gece olduğuna vurgu yaparak, Sayın Valimiz ve İl Müftümüzle birlikte hemşehrileriyle bu anlamlı anı Sultan Selim Camii’nde paylaşmaktan duyduğu mutluluğu ifade etti. Gönüllerde birlik ve kardeşliğin güçlenmesini beklediklerini belirten Altay, bu mübarek gecenin dualarının Makbul dualardan olması dileğini paylaştı. Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA)
Kültür-Sanat
Yayınlanma: 02 Şubat 2026 - 06:48
Regaip Kandili Coşkusu: Konya'da Camide Hemşehriyle Buluşan Yetkililer
Regaip Kandili coşkusunu Konya’da camide hemşehriyle paylaşan yetkililerin buluşması ve dua dolu anlar.
Kültür-Sanat
02 Şubat 2026 - 06:48
İlginizi Çekebilir









