Regaip Kandili’nin bereketini ilçeye taşıyan Belediye Başkanı Nergiz Karaağaçlı Öztürk, 25 Aralık 2025 Perşembe akşamı Kocaağalar Camii’ni ziyaret ederek hemşehrilerinin kandilini kutladı. Program kapsamında camideki akşam ve yatsı namazlarının ardından cemaatle bir araya gelen başkan, topluluğun kandilin anlamını ve dayanışma duygusunu pekiştiren sohbetlerinde yer aldı.Belediye Başkanı Karaağaçlı Öztürk, bu özel gecelerin toplumsal dayanışmayı, kardeşliği ve birlik duygusunu güçlendirdiğine dikkat çekti. Ziyaret sırasında yaptığı kısa konuşmada, “Regaip Kandili; sevgi, hoşgörü ve paylaşmanın öne çıktığı çok kıymetli bir gecedir. Bu mübarek gecenin ilçemize, ülkemize ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur ve bereket getirmesini diliyorum. Rabbim dualarımızı kabul eylesin” sözlerini paylaştı.Program boyunca vatandaşlar, başkanla sohbet etme ve kandil gecesinde bir araya gelmenin mutluluğunu ifade etti. Kandil programı, duaların edilmesinin ardından sona erdi ve başkanın camiden ayrılışı esnasında vatandaşlarla hatıra fotoğrafları çekildi.Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA)
Gündem
Yayınlanma: 03 Şubat 2026 - 11:12
Regaip Kandili Ziyareti: Belediye Başkanı Karaağaçlı Öztürk'ten Hemşehrilere Kandil Kutlaması
Belediye Başkanı Karaağaçlı Öztürk’ten hemşehrilere Regaip Kandili ziyareti ve kandil kutlaması mesajı; birlik ve dualarla dolu bir kandil gecesi.
Gündem
03 Şubat 2026 - 11:12





