Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü nedeniyle bir mesaj yayımladı. Basının, halkın doğru ve tarafsız bilgiye ulaşmasına katkı sağlayan vazgeçilmez bir unsurdur vurgusunu yapan Başkan, gece gündüz demeden çalışan gazetecilerin şehrimizin, ülkemizin ve dünyanın gündemini kamuoyuna aktarma sorumluluğunu hatırlattı. "Toplumsal hafızanın oluşmasına katkı sağlayan gazetecilerimiz, doğruluğun ve gerçeğin peşinde yorulmadan yoluna devam ediyorlar. Kamuoyunun haber alma hakkını gözeterek mesleklerini etik değerler çerçevesinde icra eden tüm basın mensuplarımıza içten teşekkürlerimi sunuyorum" diyen Başkan Pekyatırmacı, basının şeffaflığı ve doğruluğu pusula olarak kullanmasının toplumsal bilincin ve demokrasinin güçlenmesine yaptığı katkıyı da vurguladı. Belediyemizin yerel ve ulusal basını ile kurduğu güvene dayalı iletişimin, şehirlerin gelişimine ve ortak değerlerin korunmasına yaptığı önemli rolün altını çizen Başkan, basını ortak akıl ile yönetim anlayışının bir parçası olarak gördüklerini belirtti. Gazetecilik ile belediye arasındaki güçlü köprünün, toplumun ihtiyaçlarına cevap verme yönündeki ortak hareketi desteklediğini ifade etti. Bu vesileyle, meslek ilkelerini benimseyerek fedakarca çalışan tüm gazetecilerin 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü kutlayan Pekyatırmacı, çalışmalarında başarılar diledi.
Gündem
Yayınlanma: 20 Şubat 2026 - 08:12
Şehrin Nabzını Tutan Gazeteciler İçin Sürekli Minnet ve Destek
Şehrin nabzını tutan gazetecilere sürekli minnet ve destek: tarafsız haber, güvenilir bilgi ve toplumsal sorumluluk için yanınızdayız.
Gündem
20 Şubat 2026 - 08:12








