Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, yılın son saatlerinde görev başındaki itfaiye erleri ile sağlık çalışanlarını ziyaret ederek yeni yıl mesajını iletti. İtfaiye merkezinde, telsiz başında yapılan konuşmada, Başkan Büyükakın mesai arkadaşlarına sevgi ve takdir dolu sözlerle seslendi.Yüzümüzün akı oldunuz ifadesiyle çalışmaya olan bağlılığı vurgulayan Başkan Büyükakın, çalışanları tek tek selamladı ve Kocaeli için gösterdikleri özveriye teşekkür etti. Genel Sekreter Hayri Baraçlı, Genel Sekreter Yardımcıları Ebubekir Ardıç ve Numan Balaban ile ilgili daire başkanlarının eşlik ettiği ziyaret, İzmit İtfaiyesi Merkezi Amirliği’nde başladı. Yetkililer, yeni yıl dileklerini itfaiye telsizinden de paylaştılar.Yeni yıl şehrimize huzur getirsin temennisini paylaşan Başkan, önümüzdeki yılın başta milletimiz olmak üzere tüm İslam alemine ve şehrimize barış, adalet ve kardeşlik dolu bir dönemi müjdelemesini diledi. Allah’tan, herkesin sevdikleriyle beraber nice sağlıklı ve huzurlu yıllar geçirmesini niyaz etti. Tüm ekibi, nöbetlerin kazasız belasız sürmesini temenni eden konuşması, duygusal ve motivasyon kaynağı oldu.Ambulans Komuta Merkezi’nde görev yapan mesai arkadaşlarını ziyaret eden Büyükakın, yeni yıl kutlamalarını paylaşmayı sürdürdü. Başkan, “Zaman ve mekan farkı gözetmeksizin vatandaşlarımızın yardımına koşan tüm sağlık çalışanlarına teşekkür ediyorum” sözleriyle takdirlerini ifade etti. Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA).
Gündem
Yayınlanma: 11 Şubat 2026 - 05:48
Yeni Yıl Mesajı: Başkan Büyükakın'dan aydınlık bir gelecek dileği ve çalışanlara teşekkür
Başkan Büyükakın’dan yeni yıl mesajı: aydınlık gelecek dileği ve çalışanlara teşekkür.
Gündem
11 Şubat 2026 - 05:48







