Yenişehir Belediye Başkanı Abdullah Özyiğit öncülüğünde gerçekleşen Ocak ayı meclis toplantısının ilk oturumu, Atatürk Kültür Merkezi’nde başladı. Başkan Özyiğit, yeni yıl için kent ve halk adına temennilerini dile getirirken, 104. yıl dönümüne vurgu yaparak milli kahramanlara olan minnetini paylaştı.Gönüllü ve kararlı bir temizlik çalışması kapsamında başlatılan yeşil ve yaşanabilir bir Yenişehir hedefi, kent genelinde temizliğe yönelik yeni bir yaklaşımı beraberinde getiriyor. Toplumsal sorunlar ortaya çıkmadan önce kaynağında çözüme odaklanılacağını belirten Özyiğit, çevre kirliliğini azaltma ve atık yönetimini iyileştirme hedefleriyle yol haritasını açıkladı. Olası ihlallerde ise yasal süreçlerin işletileceğini, fakat asıl amacın vatandaşların cebini korumak ve çevreye karşı saygılı bir yaşam biçimini hakim kılmak olduğunun altını çizdi.Parklar ve ortak alanlarda yeni uygulamalar kapsamında evcil hayvan sahiplerinin sorumlulukları yeniden vurgulandı. Hayvan atıklarının çevreye bırakılmaması için gerekli donanımlar ve bilgilendirme çalışmaları hayata geçirilecek. Bu süreçte herkesin haklarını bilmesi ve karşısındakinin haklarına saygı duyması öncelikli hedef olarak belirtildi.Gündem kapsamında ayrıca Akıllı Yeşil Yenişehir Eylem Planı ile ilgili teklife ilişkin Enerji ve Ekoloji Komisyonu ile Proje Geliştirme ve Kentsel Dönüşüm Komisyonu’nun ortak raporu üzerinde duruldu. Denetim Komisyonu’nun oluşturulması için üyeler belirlendi ve seçim süreci gerçekleşti.Toplantının sonunda Meclis, kentte uygulamaya yönelik çalışmalar ve denetim mekanizmaları hakkında bilgi alışverişinde bulundu.
Gündem
Yayınlanma: 17 Şubat 2026 - 01:00
Yenişehir Belediyesi Meclisi Ocak Ayı Olağan Toplantısının İlk Oturumu: Çevre Temizliği ve Akıllı Yeşil Planı Üzerine Yoğun Çalışma
Yenişehir Belediyesi Meclisi Ocak Ayı Olağan Toplantısı: Çevre Temizliği ve Akıllı Yeşil Planı üzerinde yoğun çalışmalarla sürdürülebilir gelecek için adımlar atıldı.
Gündem
17 Şubat 2026 - 01:00








