Maçın Ardından Gelen Sert Açıklamalar
Elazığspor Başkanı, 3-0 hükmen mağlubiyetle sonuçlanan Vanspor FK maçı sonrasında basın toplantısı düzenledi. Olayların Van’da başladığını ve orada daha büyük çapta olduğunu belirtti. Kendilerinin gerginliği artırmak yerine sakinleştirici açıklamalar yaptığını, ancak karşı taraftan sürekli kışkırtıcı ifadeler geldiğini aktardı.Başkan, "Bizim tur atlamamız için gole ihtiyacımız vardı. Bu yüzden oyunun kesilmesini istemedik. Yabancı madde atılmasın diye sürekli uyarılarda bulunduk ancak 1-0 önde olduğumuz maçta iptal edilen golümüz, verilmeyen iki net penaltımız var" dedi.Hakem Konusunda Dikkat Çekici Detaylar
Yardımcı hakemin başına isabet eden cisim ile ilgili olarak, "Hakeme ilk müdahale statta yapıldı. Hakem 'Başım dönüyor' diyerek görevini sürdüremeyeceğini söyledi. Ancak bu süreçte karşı takımın yöneticileri sahayı terk etti. İlginç olan şu, darbe aldığı iddia edilen yardımcı hakem hastaneye değil, doğrudan havalimanına giderek şehri terk etti" şeklinde konuştu.Gelecek Sezona Güçlü Hazırlık
Elazığspor’un yeni sezonda daha güçlü bir yapılanmayla sahada olacağını belirten başkan, "Fırat Gül hocayla konuşmadan net bir şey söylemek doğru olmaz ama şunu belirtmeliyim ki başarılı, çalışkan ve disiplinli bir hocamız var. Biz şu an için razıyız" dedi.