Antalya Büyükşehir Belediyesi, Akdeniz Üniversitesi öğrencilerinin final haftasında akşamları ve sabahları sıcak çorba ikramını sürdürüyor. Yoğun sınav temposunda öğrencilere destek olarak sağlıklı beslenmeyi ve bütçeyi korumaya katkı sağlanıyor. Sabah ve akşam dağıtılan çorbalar, ders aralarında gençlerin dinlenmesini ve ısınmasını hedefliyor.Final haftası boyunca 22 Aralık ile 2 Ocak arasında, Akdeniz Üniversitesi Merkez Kütüphanesi’nde sabah 09:30-11:00 ve akşam 21:00-22:00 saatlerinde çorba dağıtımı devam ediyor. Bu uygulama, Cumartesi ve Pazar günleri dâhil olarak sınav süresi boyunca sürmeye devam edecek.Öğrenciler, çorbayla kısa bir mola vererek enerji topluyor. Maliye Bölümü öğrencisi Kübra Torun, yoğun sınav hazırlıkları sırasında sıcak çorba içmenin moral verdiğini belirtti ve en sevdiği çorbanın Tarhana olduğunu dile getirdi: “Böyle bir hizmetten çok memnunuz. Teşekkür ederiz.”Matematik bölümü öğrencisi Elçin Künefeci ise sınavlara yetişmek için yemek molası bile bulamadıklarını söyleyerek, özellikle soğuk havalarda dağıtılan çorbanın iyi geldiğini vurguladı: “Vize haftasında da Büyükşehir Belediyesi’nin çorbası olmuştu. Bu soğuk havalarda içmek çok yararlı oluyor.”Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü öğrencisi Durmuş Çoban ise uzun süre kütüphanede çalıştıktan sonra mola sırasında sıcak çorbayı içmenin hem ısınmaya hem de enerjinin yükselmesine yardımcı olduğunu ifade etti.Öğrenciler, çorba dağıtımı için Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkürlerini iletti.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı






