Elektronik Atıklardan Yel Değirmeni: Sakarya'dan Birincilik Başarısı
Geyve Sosyal Gelişim Merkezi öğrencisi, elektronik atıklardan yaptığı yel değirmeniyle \"Sıfır Atık Yarışması\"nda Sakarya il birincisi oldu. Bu başarıyla Türkiye finallerine katılmaya hak kazanan öğrenci, çevre bilincine ve geri dönüşüm farkındalığına katkı sağlad
Fatih Özer'in Başarısı
Sakarya Büyükşehir Belediyesi’nin eğitime ve çevre bilincine yönelik destekleri meyvesini vermeye devam ediyor. Geyve Sosyal Gelişim Merkezi öğrencisi, elektronik atıklardan yaptığı yel değirmeniyle "Sıfır Atık Yarışması’nda" il birincisi oldu.
Geyve Sosyal Gelişim Merkezi öğrencisi Fatih Özer, "Sıfır Atık Yarışması’nda" il birincisi olarak Ankara’da gerçekleştirilecek Türkiye finallerine katılmaya hak kazandı. Milli Eğitim Bakanlığı’nın çevre bilinci ve geri dönüşüm farkındalığını artırmak hedefiyle düzenlediği yarışma çerçevesinde Sakarya’da yapılan ilk elemede, Fatih Özer’in elektronik atıklardan yaptığı yel değirmeni eseri büyük beğeni topladı.
Yarışma ve Ödüller
"Atıktan Sanata İleri Dönüşüm" kategorisinde yarışan Özer, ortaokul düzeyinde il birincisi oldu. Türkiye genelinde yapılacak finallerde, il birinciliği kazanan Fatih Özer, Sakarya’yı temsilen katılacak. Yarışmada yaş gruplarına göre dereceye giren öğrencilere Çevre Haftası’nda gerçekleştirilecek ödül töreninde çeşitli ödüller verilecek.