Manisa’da 20-21 Haziran tarihlerinde yapılan YKS sınavı öncesi, öğrencilerin sınav merkezlerine ulaşımını kolaylaştırmak amacıyla bir ulaşım seferberliği başlatıldı. Şehrin dört bir yanında ücretsiz toplu taşıma hizmeti sayesinde il genelinde toplam 31.803 öğrenci sınav alanlarına herhangi bir ücret ödemeden güvenli bir şekilde ulaştı.
Sınav öncesinde tüm toplu taşıma araçları tam kapasiteyle çalıştırılırken, ana arterlerdeki duraklar trafik zabıta ekipleriyle denetlenip gerektiğinde yönlendirme yapıldı. Saha ekipleri ise yoğun trafik baskısını hafifletmek adına anında müdahale etti ve sınav salonuna geç kalmadan yetişmelerine yardımcı oldu. Başkan Besim Dutlulu, “Öğrencilerimizin Geleceği Bizim İçin Her Şeyden Önemli” şeklindeki mesajıyla süreci değerlendirdi. Manisa’da bu yıl ilk kez uygulanmaya başlanan ücretsiz ulaşım uygulamasıyla sınav yerlerine ulaşım konusunda herhangi bir aksaklık yaşanmadığını belirtti. “Geleceğimizin teminatı olan gençlerimizin bu önemli gününde yanlarında olmak ve üzerlerindeki yükü hafifletmek istedik. İl genelinde 31.803 öğrencinin sınav yerlerine sorunsuz ulaşması sağlandı” diyen Başkan Dutlulu, ekiplerin sınav öncesi ana arterleri titizlikle denetlediğini ve sınav salonlarına yetişemeyen öğrencileri zabıta araçlarıyla yönlendirdiklerini ifade etti. BYZHA – Beyaz Haber Ajansı Kaynak>
Eğitim
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 22:20
Manisa'da YKS Günü Ücretsiz Ulaşım Seferberliği: Öğrenciler Sorunsuz Sınav İçin Yola Çıktı
Manisa’da YKS gününde ücretsiz ulaşım seferberliğiyle öğrenciler sınava sorunsuz ulaşacak; ulaşımda kolaylık ve güvenlik önceliği.
Eğitim
22 Haziran 2026 - 22:20
İlginizi Çekebilir








