Yenişehir'de Bebek Gelişim Merkezi Atölyeleriyle Erken Çocukluk Dönemi Sertifika Töreni 11. Dönemde Gerçekleşti
Yenişehir'de Bebek Gelişim Merkezi atölyeleriyle Erken Çocukluk Dönemi Sertifika Töreni 11. dönemi heyecanla tamamlandı.
Yenişehir Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü’nün 6–36 aylık çocuklar için yürüttüğü Bebek Gelişim Merkezi atölyeleri kapsamında, Erken Çocukluk Dönemi “Yenişehir Modeli” Projesinin 11. Dönem Sertifika Töreni bugün Belediye Nikah Salonu’nda düzenlendi. 35 çocuk ve aileleri törende, gelişimlerini simgeleyen “İlk Belgem” sertifikalarını heyecanla aldı.
Programa düzenli olarak katılan çocuklar, konuşmalarda vurgulanan erken çocukluk dönemindeki dil, bilişsel, motor ve sosyal–duygusal gelişim alanlarındaki ilerlemeleriyle öne çıktı. Proje, Ocak 2025’te başlatılmış olup şimdiye dek 508 çocuk için ücretsiz atölye hizmeti sunuyor ve uzmanlar eşliğinde gelişim odaklı uygulamalarla sürdürülüyor.
Başkan Abdullah Özyiğit törende yaptığı konuşmada, erken çocukluk yatırımlarının toplum geleceğini güçlendirdiğini belirterek, “Bir çocuğun gelişimine yapılan yatırım, bir toplumun geleceğine yapılan en güçlü yatırımdır. Çocuklarımızın potansiyellerini erken aşamada desteklemeye devam edeceğiz.” ifadelerini paylaştı.
Tören, çocuklar ve ailelerinin hatıra fotoğraflarıyla tamamlandı. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı