Canik Belediyesi, birliktelik ve paylaşım temasını ön planda tutarak düzenlediği aşure ikramıyla toplumsal dayanışmayı görünür kıldı. İlçede gerçekleştirilen etkinlikler kapsamında Can Sofrası ve Can Kafe sosyal tesislerinde vatandaşlara gün boyu aşure ikramları yapıldı. Aşure gününün manevi huzurunu paylaşan katılımcılar, Canik Belediyesi’nin paylaşıma verdiği önemi bir kez daha gördü ve gönül belediyeciliği anlayışını hatırlattı.
Aşure bereketinin dağıtımı sadece bu mekanlarla sınırlı kalmadı; belediye hizmet binasına gelen ilçe sakinlerine de sıcak aşure ikramında bulunuldu. Can Sofrası’nda hazırlanan tatlı ve soğuk ikramlar eşliğinde vatandaşlar, milli ve manevi değerler üzerinde sürdürülen belediye çalışmaları ve programlarını ilgiyle takip ettiklerini ifade etti.
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı ise Aşure Günü’nün herkes için hayırlara vesile olması temennisinde bulundu ve vatandaşların tebriklerini kabul etti. Projelerin ve etkinliklerin aydınlık bir gelecek için mesajını taşıdığına vurgu yapan katılımcılar, bu tür çalışmalardan duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA)
Aşure bereketinin dağıtımı sadece bu mekanlarla sınırlı kalmadı; belediye hizmet binasına gelen ilçe sakinlerine de sıcak aşure ikramında bulunuldu. Can Sofrası’nda hazırlanan tatlı ve soğuk ikramlar eşliğinde vatandaşlar, milli ve manevi değerler üzerinde sürdürülen belediye çalışmaları ve programlarını ilgiyle takip ettiklerini ifade etti.
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı ise Aşure Günü’nün herkes için hayırlara vesile olması temennisinde bulundu ve vatandaşların tebriklerini kabul etti. Projelerin ve etkinliklerin aydınlık bir gelecek için mesajını taşıdığına vurgu yapan katılımcılar, bu tür çalışmalardan duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA)









