Antalya'da Gençlik Buluşması
Antalya Büyükşehir Belediyesi, ‘Likya Şehirlerarası Gençlik Değişimi Programı’ çerçevesinde Ankara’dan gelen gençleri ağırladı. Atölye çalışmalarıyla 4 gün boyunca fikir alışverişinde bulunan gençler, Antalya’nın tarihi ve kültürel güzelliklerini tanıma fırsatı buldu.Bu yılki ilk konukları, Ankara'dan gelen üniversite öğrencileri oldu. Gençler, dört gün boyunca atölye çalışmaları, kültür gezileri, eğlenceli etkinlikler ve toplantılara katıldı. Bu süreçte fikir alışverişinde bulunarak projelerini ve gençlik politikalarına dair önerilerini paylaştılar.Yerel Yönetim Projeleri ve Kültürel Gezi
Atölye çalışmalarıyla başlayan programda gençler, "Genç Dostu Şehirler" temasıyla yerel yönetimlerin gençlere yönelik projelerini değerlendirme fırsatı buldu. Gençler ayrıca Antalya Büyükşehir Belediyesi HUB Antalya Girişimcilik Merkezi, Atatürk Parkı Gençlik Merkezi, Antalya Doğal Yaşam Parkı, Kaleiçi ve Konyaaltı Sahili gibi önemli noktaları ziyaret etti.Kamp ateşi ve müzik eşliğinde keyifli anlar yaşayan gençler, unutulmaz deneyimler yaşadı.Gençlerin Sesine Kulak Veriliyor
Antalya Büyükşehir Belediyesi Gençlik Hizmetleri Şube Müdürlüğü Gençlik Projeleri Sorumlusu, program kapsamında Ankara’dan gelen gençleri misafir ettiklerini belirterek, "Gençlerimizin fikir ve projelerini dinledik. Şehirlerde neler onları mutlu ediyor, hangi alanlarda desteklenmeleri gerekiyor bunları konuştuk. Şimdi sıra bizde; belediyeler olarak gençlere iyi gelecek projeleri hayata geçirme zamanı" dedi.Ankara Büyükşehir Belediyesi Gençlik Hizmetleri Şube Müdürü ise iş birliğinden duydukları memnuniyeti dile getirerek, "Geçtiğimiz yıl da bu programa katıldık ve çok verimli geri dönüşler aldık. Gençlerin fikirleri bizler için çok kıymetli. Antalya Büyükşehir Belediyesi ile gençlik projeleri alanında güçlü bir iş birliğimiz var ve bu birlikteliği sürdürmek istiyoruz" diye konuştu.