Aydın genelinde hizmet çıtasını yükselten Aydın Büyükşehir Belediyesi ve ASKİ Genel Müdürlüğü, araç filosunu güçlendirme hedefiyle yeni yatırımlarını hayata geçiriyor. Özlem Çerçioğlu önderliğinde yürütülen çalışmalar kapsamında ASKİ’ye 26 adet yeni hizmet aracı kazandırıldı.Şehir merkezi ile kırsal mahalleleri kapsayan operasyonlar, bu araçlar sayesinde daha hızlı ve ulaşılabilir bir hizmet sunmayı hedefliyor. Toplam maliyeti 55 milyon 751 bin TL olan bu yatırım, ilçelerin her köşesinde vatandaşların taleplerine daha etkin yanıt verilmesini sağlayacak.Başkan Özlem Çerçioğlu, her yeni aracın vatandaşlara daha hızlı ulaşan bir hizmet olduğunun altını çizdi: “Her araç, güvenli bir gelecek ve güçlü bir altyapı için bir adım daha demektir. Aydın’ın 17 ilçesinde, uzak mahallelerden kent merkezine kadar tüm hemşehrilerimize eşit hizmet götürmeyi sürdürüyoruz. Bu araçlar ile yol ağımız güçlenecek, hizmetlerimiz daha da hız kazanacak. Yeni araçlarımızın kentimize ve yarınlarımıza hayırlı olmasını dilerim.”Vatandaşlar, yatırımlar ve hizmetler için Başkan Çerçioğlu’na teşekkürlerini iletti. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Ekonomi
Yayınlanma: 01 Şubat 2026 - 04:48
Aydın Büyükşehir Belediyesi ve ASKİ, 26 Yeni Hizmet Aracıyla Hizmet Ağını Genişletiyor
Aydın Büyükşehir Belediyesi ve ASKİ, 26 yeni hizmet aracıyla hizmet ağını genişletiyor; daha hızlı, güvenilir ve kaliteli su ve altyapı hizmeti.
Ekonomi
01 Şubat 2026 - 04:48









