Kent genelinde yol yapım ve peyzaj çalışmaları aralıksız sürdüren Aydın Büyükşehir Belediyesi, tamamlanan Acarlar–Şehir Hastanesi yolunun çevre düzenlemesini de hızla yürütüyor. Park ve Bahçeler Dairesi ekipleri, yol güzergahında refüjleri boyarken yeşil alanları yeniden şekillendiriyor.Bu çalışmalarda amaç, ulaşımı güvenli ve konforlu kılarken, şehir dokusuna uyumlu bir çevre oluşturmak. Düzenlenen alanlar hem estetik bir görünüm kazandırıyor hem de yolun bütünleşik bir kent görünümüne sahip olmasını sağlıyor.Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu ise tüm ilçelerde yürütülen çalışmalar hakkında şu sözlerle konuştu: “Aydın’ımızın kırsal mahallelerinden kent merkezlerine kadar projelerimizi sürdürüp vatandaşlarımıza hizmetleri ulaştırmayı hedefliyoruz.” Bu yatırımların ilçelere ve kent merkezine değer kattığını belirtti.
Gündem
Yayınlanma: 14 Mart 2026 - 06:12
Aydın'da Yol ve Peyzaj Çalışmaları Sürüyor: Şehir Projesi Yeşeriyor
Aydın’daki yol ve peyzaj çalışmalarıyla şehir projesi yeşeriyor; sürdürülebilir ulaşım ve düzenli meydanlarla yaşam kalitesi artıyor.
Gündem
14 Mart 2026 - 06:12







