Belediye bünyesinde düzenlenen toplantıda Bergama’da görev yapan 137 muhtar bir araya gelerek ilçenin geleceğine yönelik kapsamlı bir değerlendirme süreci yürüttü. Toplantıda 2029 yılına kadar hayata geçirilmesi planlanan projeler tek tek masaya yatırıldı ve muhtarların görüşleri ile önerileri paylaşıldı.Mahallelerin ihtiyaçları ve öncelikleri doğrultusunda yürütülen çalışmada, ortak akıl yaklaşımıyla mahallelerin sorunları ve çözüm önerileri detaylandırıldı. Gelen projeler titiz bir şekilde kaydedildi ve analiz için not altına alındı.Toplantıda konuşan Bergama Belediye Başkanı Prof. Dr. Tanju ÇELİK, muhtarların yerel yönetimlerin en önemli paydaşları olduğuna vurgu yaptı. “MUHTARLARIMIZLA ORTAK AKILLA PROJELERİ GERÇEKLEŞTİRİYORUZ” şeklindeki mesajıyla muhtarlarla kurulan diyaloğun önemini bir kez daha vurguladı.Başkan ÇELİK, 2025’ten 2029’a uzanan süreçte tüm projelerin bir arada ele alınarak hangi mahallede hangi sayıda projenin uygulanması gerektiğinin planlandığını kaydetti. “İhtiyacı olan her mahallemize uygun adımlarla katkı vereceğiz” diyen ÇELİK, Bergama’yı sevgiyle, emekle ve dayanışmayla yönetmeye kararlı olduklarını ifade etti.Toplantıda, sevgi, dayanışma ve ortak çalışma ruhuyla hareket edilerek projelerin adım adım hayata geçirileceği vurgulandı. İş birliği içinde yürütülen çalışmalarla Bergama’nın tüm mahallelerinde yaşam kalitesinin artırılması hedefleniyor.
Gündem
Yayınlanma: 01 Şubat 2026 - 05:36
Bergama Belediye Başkanı ve Muhtarlar: Ortak Akılla 2029'a Yürüyoruz
Bergama Belediye Başkanı ve muhtarlar, ortak akılla 2029’a yürürken projeler, dayanışma ve şeffaf yönetimle ilçeyi güçlendiriyor.
Gündem
01 Şubat 2026 - 05:36







