Antalya Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Büşra Özdemir ile Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer’in ev sahipliğinde, Türkiye Belediyeler Birliği Başkanı Vekili’nin de katılımıyla düzenlenen toplantıda belediyelerin 2025 hizmetlerinin performansı değerlendirildi ve 2026 için yol haritası çıkarıldı. CHP’li belediye başkanlarının Mersin’de yaptıkları buluşmada, yerel yönetimlerin gündemdeki sorunları ve çözüm önerileri ele alındı; ayrıca başarılı uygulama örnekleri de paylaşıldı. Toplantıya, iki büyük şehirden yetkililerle birlikte pek çok il belediye başkan vekili ve belediye başkanları da katıldı. Nuri Aslan (İstanbul), Mansur Yavaş (Ankara), Mustafa Bozbey (Bursa), Güngör Geçer (Adana), Ahmet Akın (Balıkesir), Candan Yüceer (Tekirdağ), Ahmet Aras (Muğla), Bülent Nuri Çavuşoğlu (Denizli) ve Ayşe Ünlüce (Eskişehir) gibi isimler programa dâhil oldu. Toplantıda yerel yönetimlerin karşılaştığı sıkıntılar, çözüm yolları ve başarılı uygulama örnekleri üzerinde duruldu. Belediyeler arası bilgi ve deneyim paylaşımının yanı sıra, ülke ve dünya gündemindeki gelişmeler de kapsamlı bir şekilde değerlendirildi. 2026 yılı için durmaksızın çalışmaya devam edeceğiz diyerek Antalya halkına yönelik hizmet üretiminin süreceğini belirten Özdemir, buluşmada elde edilen görüş ve kararların kentler için olumlu sonuçlar doğurmasını diledi. Etkinliğin kaynağı BYZHA (Beyaz Haber Ajansı) olarak ifade edildi.
Gündem
Yayınlanma: 07 Mart 2026 - 08:48
Büyükşehir Başkanları Toplantısında 2025–2026 Planları ve Yerel Sorunlar Masaya Yatırıldı
Büyükşehir başkanlarının toplantısında 2025–2026 planları ve yerel sorunlar masaya yatırıldı; kent sorunlarına çözüm odaklı vizyon belirlendi.
Gündem
07 Mart 2026 - 08:48







