Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, kullanılmayan eski okul binalarını mahalle konağına dönüştürerek vatandaşların hizmetine sunduklarını paylaştı. İlçede yeni mahalle konakları kazandırmaya devam ettiklerini belirten Başkan, atıl durumda olan yapıların tespit edilerek restorasyonlarının tamamlandığını ve mahalle konakları olarak hizmete sunulduğunu ifade etti.İçerisinde muhtarlık odası, ilk yardım birimi ve sosyal aktiviteler için alanların yer aldığı mahalle konaklarıyla toplumun bir araya geldiğini vurgulayan Başkan, Canik’in sosyalleşme ve muhtarlık hizmetlerine kolay ulaşım amacıyla bu projeyi sürdürdüklerini kaydetti. “Canik’imize yeni mahalle konakları kazandırmayı sürdürüyoruz” mesajını yineledi.Örnek Dönüşüm olarak gösterilen Gökçepınar, Tekkiraz ve Avluca mahallelerinin ardından Üçpınar, Toygar ve Kestanepınar’da da benzer konakların hizmete alınacağını belirten Başkan, mahalle halkının sosyal yaşamını güçlendirecek ve muhtarlık hizmetlerine kolay erişim sağlayacak yeni konaklar için çalışmaların sürdüğünü ifade etti. Atıl binaları yenileyerek yaşam merkezlerine dönüştürdüklerini ve çocukların sosyal aktivitelerle buluştuğu, hemşehrilerin bir araya geldiği mekanlar oluşturduklarını sözlerine ekledi. Üçpınar, Toygar ve Kestanepınar mahalle konaklarının inşaat çalışmalarının devam ettiği ve kısa süre içinde tamamlanmasının hedeflendiği belirtildi.Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Gündem
Yayınlanma: 23 Ocak 2026 - 05:48
Canik'te Atıl Binalar Yeniden Hayat Buluyor: Mahalle Konağı Dönüşüm Projesi
Canik’te atıl binalar yeniden hayat buluyor: Mahalle Konağı dönüşüm projesiyle yeşeren kültür ve dayanışma.
Gündem
23 Ocak 2026 - 05:48






