Çeşme’nin eski belediye başkanı Ahmet Faik Tütüncüoğlu’nun veda töreni geniş katılımla gerçekleştirildi. 1989–1994 ve 1999–2014 yılları arasında görev yapan Tütüncüoğlu için ilçe genelinde düzenlenen anma etkinlikleri, kent hafızasında derin izler bıraktı. Törenler, önce Belediye binası önünde resmi törensel başlangıçla başladı ve ardından Hacı Memiş Ağa Camii’nde kılınan cenaze namazı ile Çakabey Mezarlığı’nda defnedilmesiyle devam etti. Akşam saatlerinde ise camii önünde hayır yemeği verildi.Belediye Başkanı Lâl Denizli ve diğer yöneticiler, siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşları ve çok sayıda vatandaşın katıldığı törende, merhum başkanın Çeşme’ye olan bağlılığı ve yıllar boyunca ortaya koyduğu adanmışlık vurgulandı. Denizli, Faik Başkan’ın kalbinin Çeşme için attığını, ömrünü bu kente adamış değerli bir insan olduğunu ifade etti ve onun çalışkanlığıyla oluşan mirası işaret etti.Denizli ayrıca, Tütüncüoğlu döneminde belediyede görev yapan pek çok personelin onun çalışma biçimini yakından tanıma fırsatı bulduğunu söyledi. Disiplinli, takipçi ve sorumluluk sahibi bir belediyecilik anlayışının Çeşme’de güçlü bir miras bıraktığını belirtti. “Yerel yönetimlerde bir ekol, bir miras, bir çalışma kültürü bıraktı.” sözleriyle vurguladığı bu mirasın bugün hâlâ belediyede hissedildiğini sözlerine ekledi.Halkın ve kenttin hafızasında yer etmiş olan Ahmet Faik Tütüncüoğlu’nun anısına yapılan konuşmada, “Her gün yürüyerek geçtiği bu çarşıdan bugün, aşığı olduğu Türk bayrağına sarılı olarak son kez geçti. Bu kent, ona olan vefasını daima yaşatacaktır.” ifadesi öne çıktı. Törenin sonunda merhum başkan için minnetle anıldığını belirten Denizli, “Ruhu şad, mekânı cennet olsun” duasını paylaştı.
Gündem
Yayınlanma: 25 Ocak 2026 - 14:48
Çeşme'de Ahmet Faik Tütüncüoğlu için Büyük Vefa Töreni ve Anma Programı
Çeşme’de Ahmet Faik Tütüncüoğlu için büyük vefa töreni ve anma programı… onurlu anılar, duygulu konuşmalar ve toplumsal dayanışma dolu anlar.
Gündem
25 Ocak 2026 - 14:48







