Aydın Büyükşehir Belediyesi, Özlem Çerçioğlu öncülüğünde çocukların sanatsal gelişimini destekleyen çalışmalarını sürdürüyor. Kentin dört bir yanından minik izleyiciler, sanat dolu etkinliklerle buluşuyor ve bu deneyimler onların heyecanını artırıyor.Şehir Tiyatroları, çocuklar için sahneye koyduğu Müzisyenler Çetesi oyunu ile bir kez daha perdeyi araladı. Usta oyuncuların performansı, Şükran Güngör – Yıldız Kenter Kültür Merkezi ile Tiyatro Salonu’nu öğrencilerle doldurdu; sahnenin renkli atmosferi ve neşeli anlatımı, salonda bulunan her yaştan katılımcıya keyifli anlar yaşattı.Günün ilerleyen saatlerinde kahkahaların eksik olmadığı gösteride, çocuklar oyun üzerinden öğrenmenin güzelliğini doyasıya yaşadı. Veliler de etkinlikten son derece memnun kaldıklarını belirterek Başkan Özlem Çerçioğlu’na teşekkürlerini iletti. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Kültür-Sanat
Yayınlanma: 10 Şubat 2026 - 14:12
Çocuklar İçin Kültür Dolu Anlar: Aydın'da Müzisyenler Çetesi Sahne Aldı
Aydın’da müzisyenler çetesiyle çocuklar için kültür dolu anlar! Sahnede neşe, başarı ve yaratıcı performanslar.
Kültür-Sanat
10 Şubat 2026 - 14:12









