Polat Group Didim Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, 2. Lig 7. Grup mücadelesinin 18. haftasında zorlu bir deplasmanda Endo Karşıyaka’yı konuk etti ve sahadan 3-1’lik galibiyetle ayrılarak önemli bir zafer elde etti. Didim’in sultanları, baştan sona yüksek mücadele gücünü sergileyerek çekişmeli geçen karşılaşmayı farklı bir skorla sonuçlandırdı.Takımın gösterdiği kararlı performans Karşılaşma boyunca oyuncuların gösterdiği enerjik oyun ve takım savunması, son düdüğe kadar pes etmeyen bir ruhla birleşince galibiyet kaçınılmaz hale geldi. Oyuncular arasındaki uyum ve inanç, Didim’i deplasmanda da etkili kılmayı başardı ve taraftarlarına güzel bir sevinç yaşattı.Başkan Hatice Gençay’dan övgü içeren mesaj Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, alınan galibiyet için bir tebrik mesajı yayımladı. Başkan Gençay şu sözlerle kutlama yaptı: “Endo Karşıyaka deplasmanında elde edilen bu anlamlı galibiyetle bizlere büyük bir gurur yaşatan Polat Group Didim Belediyespor Kadın Voleybol Takımımızı yürekten kutluyorum. Son ana kadar mücadeleyi bırakmayan sporcularımız, azimleri ve inançlarıyla Didim’i en güzel şekilde temsil etmiştir. Kızlarımızla gurur duyuyor, teknik heyetimizi ve emeği geçen herkesi tebrik ediyorum.”Kaynak: BYZHA Beyaz Haber Ajansı
Spor
Yayınlanma: 23 Ocak 2026 - 02:00
Didim Belediyespor Kadın Voleybolu Endo Karşıyaka'yı 3-1'lik Net Skorla Devirdi
Didim Belediyespor Kadın Voleybolu, Endo Karşıyaka’yı 3-1’lik net skorla mağlup etti. Maç özeti ve takım performansı
Spor
23 Ocak 2026 - 02:00









