Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, yeni yıl kutlamaları kapsamında Cumhuriyet Kent Meydanı’nda vatandaşlarla buluştu. Görüşmeler sırasında 2026 yılının Didim’e sağlık, huzur ve umut getirmesini dileyen başkan, halkla samimi sohbetler gerçekleştirdi.Programın devamında, yılbaşı gecesi görev başında olan kolluk kuvvetleri ve sağlık personelini ziyaret eden Gençay, fedakar çalışmaları nedeniyle ekiplerin yeni yılını kutladı ve emeklerine teşekkür etti.BAŞKAN HATİCE GENÇAY: “HALKIMIZLA VE GÖREV BAŞINDAKİ EKİPLELERLE YENİ YILA GİRİYORUZ” ifadesini paylaşan Gençay, şunları söyledi: “Yeni yılı halkımızla birlikte karşılamanın sevincini yaşıyoruz. Didim’in güvenliği, huzuru ve sağlığı için yılbaşı gecesi görev yapan kahraman kolluk kuvvetlerimize ve sağlık çalışanlarımıza gönülden teşekkür ediyorum. 2026 yılının kentimize sağlık, barış, dayanışma ve umut getirmesini diliyorum.”Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA)
Gündem
Yayınlanma: 11 Şubat 2026 - 13:12
Didim'de Yeni Yıla Görev Başındaki Ekiplerle Güçlü Bir Başlangıç
Didim’de Yeni Yıla görev başındaki ekiplerle güçlü bir başlangıç: iş birliği, motivasyon ve başarıya odaklanan başarı dolu bir yıl.
Gündem
11 Şubat 2026 - 13:12









