Belediye Meclisi, 2026 yılının ilk olağan toplantısını Belediye Başkanı Mehmet Ertaş’ın yönetiminde gerçekleştirdi. Etkinlik, Meclis Salonu’nda yürütülen çalışmalar ve yeni yıl hedeflerinin değerlendirildiği bir oturum olarak öne çıktı. Başkan Ertaş, göreve geldiği günden bugüne geçen 20 aylık süreçte hayata geçirilen hizmetler hakkında meclis üyelerini bilgilendirdi ve bu süreçteki projeleri gösteren bir sunumu meclis ile paylaştı.Ocak ayı toplantısında toplam 25 madde görüşüldü; 24 ana gündem maddesi ve 1 ek madde karara bağlandı. Ayrıca belediyenin 2025 yılı gelir ve giderlerini denetlemek üzere Denetim Komisyonu üyeleri de seçildi. Toplantıda kardeş şehir protokolü, kadro düzenlemeleri, zabıta personeline ilişkin yeni düzenlemeler, kültürel ve sportif organizasyonların planlanan tarihleri ile imar planı değişiklikleri gibi önemli konular değerlendirildi ve kararlaştırıldı.Belediye Başkanı Mehmet Ertaş, 2026 yılında da kent için çalışmaya devam edeceklerini belirtti ve “Kentimize en iyi şekilde hizmet etmek için kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz” mesajını verdi. Ayrıca sosyal demokrat belediyecilik anlayışıyla Edremit’in sorunlarını çözmeye, halkın haklarını korumaya ve kentin geleceğini planlamaya odaklanacaklarını ifade etti.
Gündem
Yayınlanma: 20 Şubat 2026 - 10:12
Edremit Belediye Meclisi 2026 İlk Olağan Toplantısı: Yeni Dönemin Hedefleri ve Kararları
Edremit Belediye Meclisi 2026 İlk Olağan Toplantısı: Yeni dönemin hedefleri ve kararlarıyla kent için planlar ve vizyon değerlendirildi.
Gündem
20 Şubat 2026 - 10:12






