Ege Üniversitesi (EÜ) ile Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) Kamu Hizmeti Komisyonu Başkanlığı arasındaki sınav süreçlerine yönelik iş birliği protokolü bir yıl daha uzatıldı. Ölçme ve Değerlendirme Uygulama ve Araştırma Merkezi’nin, soru yazımı ve veri toplama hizmetlerini kapsayan danışmanlık süreci yeni dönemde de devam edecek.İmza töreni, Rektörlük binasında gerçekleştirilirken taraflar protokolü imzaladı. EÜ Rektörü Prof. Dr. Musa Alcı ile KKTC Kamu Hizmeti Komisyonu Başkanı Ömer Aydın Köseoğlu, süreci resmiyete döken imzaya öncülük etti. Törene her iki kurumun temsilcileri katıldı.Rektör Alcı, üniversitenin 70 yıllık bilgi birikimini KKTC ile paylaşmanın mutluluğunu vurguladı ve uzun yıllardır devam eden iş birliğinin, Ölçme ve Değerlendirme Uygulama ve Araştırma Merkezi aracılığıyla KKTC Kamu Hizmeti Komisyonu’nun sınavlarına yönelik soru sağlama ve revizyon hizmetlerini kapsadığını hatırlattı. Protokolün bir yıl daha uzatılmasıyla karşılıklı akademik potansiyelin paylaşımının süreceğini ifade etti. Ayrıca, bu adımın her iki kuruma hayırlı olmasını diledi.KKTC Kamu Hizmeti Komisyonu Başkanı Köseoğlu da mevcut iş birliğinin sürdürülmesinden duydukları memnuniyeti dile getirdi ve Ege Üniversitesi’ne verilen destek nedeniyle teşekkürlerini iletti.Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Eğitim
Yayınlanma: 31 Ocak 2026 - 05:12
Ege Üniversitesi ve KKTC Kamu Hizmeti Komisyonu İş Birliğinde Protokol Yenilendi
Ege Üniversitesi ve KKTC Kamu Hizmeti Komisyonu iş birliğini güçlendiren protokol yenilendi; akademik ve kamu hizmetinde sürdürülebilir ortaklık vurgusu.
Eğitim
31 Ocak 2026 - 05:12








