Ferhatoğlu Edremit Belediyesi Gürespor, Kadınlar Bölgesel Basketbol Ligi (KBBL) A Grubu’nda kendi sahasında ağırladığı Yasav Uludağ Atletik’i farklı yenerek sezonun dördüncü galibiyetine imza attı. Ev sahibi ekip, ligin zirvesindeki yerini korurken, yenilgisiz serisini da sürdürdü.Güre Atatürk Spor Salonu’nda başlayan karşılaşmada Ferhatoğlu Gürespor ilk periyodu 15-10 önde tamamladı. İkinci çeyrekte üstünlüğünü pekiştiren kırmızı-siyahlılar, soyunma odasına 31-19’luk skorla gitti. Üçüncü çeyrekte de sonuca etki eden konuk ekip karşısında kontrolü elden bırakmayan ekip, 46-38 önde ilerledi.İkinci yarıda kırmızı kartlar yerine sıkı savunmayı tercih eden Gürespor, potasında yalnızca 9 sayı görürken rakip potaya 20 sayı kaydetti. Maçın sonunda ise son 18 saniye içinde art arda gelen top kapma brışlarıyla farkı yeniden açan Ferhatoğlu Edremit Belediyesi Gürespor, sahadan 66-47 galip ayrıldı.Bu sonuçla Edremit temsilcisi, dördüncü maçını da kazanarak KBBL A Grubu’ndaki liderliğini sürdürdü ve 2024 Eylül ayından beri devam eden yenilmezlik serisini korudu.Etkinlikte Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş, Edremit İlçe Emniyet Müdürü Burak Lehimer, Edremit Belediye Başkan Yardımcısı Cavit Cebeci, önceki dönem Edremit Belediye Başkanı Kamil Saka ile Ferhatoğlu Edremit Belediyesi Gürespor Kulübü Başkanı Serdar Akgül ve kulübün ana sponsoru Ferhatoğlu Group Yönetim Kurulu Başkanı M. Agah Ferhatoğlu gibi önemli isimler tribünden maçı ilgiyle takip etti.Gelecek hafta için planlanan karşılaşmada Ferhatoğlu Edremit Belediyesi Gürespor, bay takım olarak bir hafta dinlenecek. Ardından ligin 7. haftasında EvoLog Darüşşafaka Şerifali’ni konuk edecekler.
Spor
Yayınlanma: 24 Ocak 2026 - 13:24
Ferhatoğlu Edremit Belediyesi Gürespor 66-47'lik Zaferle Liderliğini Pekiştirdi
Ferhatoğlu Edremit Belediyesi Gürespor, 66-47’lik zaferle liderliğini güçlendirdi ve maç özetiyle heyecanı sürdürdü.
Spor
24 Ocak 2026 - 13:24









