Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, Güneyşehir’de gerçekleştirdiği konut projesinde hak sahibi olan vatandaşlara Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla tapularını teslim edecek.Gaziantep’in Şahinbey ilçesine bağlı Güneyşehir’de hayata geçirilen uydukent projesi sayesinde binlerce aile güvenli, konforlu ve modern yaşam alanlarında yeni hayatlarına ilk adımı atıyor. Modern bir yaşam merkezi olarak tasarlanan Güneyşehir, Burçkarakuyu Mahallesi’nde geniş bir alana yayılıyor. Kapsamlı sosyal alanları, güvenli sokakları ve ailelere özel şekilde hazırlanan evleriyle Güneyşehir, bölge sakinlerine bir konut projesinden fazlasını sunuyor. Tapu teslim töreni 7 Aralık Cumartesi günü Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın katılımıyla gerçekleşecek.Emekli Mehmet Çelik, Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin’in kendisini 80 yaşından sonra ev sahibi yaptığını vurgulayarak, “Bizi kiracı olmaktan kurtardı. Türkiye’nin binlerce Fatma Şahin’e ihtiyacı var. Güneyşehir’deki evimiz sıcak, güzel, rahat. Bölgenin havası da çok güzel. Güneyşehir’in havası benim ömrümü uzatır, ben 80 yaşındayım ama bu hava beni yaşatır” dedi.Güneyşehir’de ev sahibi olan Eyüp Çelik ise 35 yaşında olduğunu ve şimdiye kadar kiracı olarak yaşamını sürdürdüğünü belirterek, “Gaziantep malumunuz 6 Şubat depremlerini yaşadı. En çok hasar alan illerimizden bir tanesi de şehrimizdi. Bizim de evimiz depremde hasar almıştı. Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Gazi Konur projesi kapsamında biz de konut sahibi olmaya hak kazandık. Bundan dolayı başta Büyükşehir Belediye Başkanımız Fatma Şahin ve ekibine teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu. Bir diğer Güneyşehir sakini Ömer Yılmaz Kuytak da fotoğrafçılık ile geçimini sağladığını dile getirerek, “Evliyim. 5 Çocuğum var tek başıma ailemizin geçimini sağlıyorum. Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’nin konut projesi sayesinde ödeme şartlarının iyi olduğu bir destekle ev sahibi oldum. Bizim aylık ödemelerimiz günümüz şartlarındaki kiralardan daha uygun. Evler sağlam, geniş, balkonu çok güzel. Biz Güneyşehir’den memnun kaldık. Beğeniyoruz, havası güzel” diye konuştu. .
Genel
Yayınlanma: 06 Aralık 2024 - 13:09
GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, GÜNEYŞEHİR'DE KONUT SAHİPLERİNE TAPULARINI TESLİM EDİYOR
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, Güneyşehir’de gerçekleştirdiği konut projesinde hak sahibi vatandaşlara Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla tapularını teslim edecek. Projeden memnun kalan vatandaşlar, evlerinin konforundan ve modernliğinden övgüyle bahsediyor
Genel
06 Aralık 2024 - 13:09
İlginizi Çekebilir









