Kocaeli’de vatandaşların güvenli ve konforlu ulaşımı için kurulan asansörler, zaman zaman sorumsuz davranışların hedefi olabiliyor. Son olay, Gebze Hünkar Üst Geçidi’nde kaydedildi. Akşam saatlerinde gerçekleşen bir adım, güvenlik kameralarına an be an yansıdı: 4 kişilik bir grup, geçidin girişini adeta kapattı ve asansörün önünü işgal etti. Bu hareketler, kamera görüntülerinde net bir şekilde görüldü. Kamu Malına Sahip Çıkılmalı
Asansör önünün kapatılması ve geçirilen alanın zorlaşması, yalnızca günlük akışın aksamasına yol açmakla kalmıyor; aynı zamanda yedikleri çekirdeklerin kabuklarını yerlere atarak alanı kirletme gibi davranışları da içerdi. Yetkililer, bu tür davranışların kamuya ait alanlarda kabul edilemez olduğunu vurguluyor. Yetkililer, özellikle yaşlılar, engelli bireyler, hamileler ve çocuklu ailelerin güvenli ve kolay ulaşımını gözetmenin önemine dikkat çekiyor. Vatandaşların ortak kullanım alanlarına saygı göstermesi gerektiğini bir kez daha hatırlatan belediye, bu tür eylemlerin tekrarlanmaması için farkındalık çağrısında bulundu.
Bu hizmetler, kentin dört bir yanındaki toplu taşıma ağının önemli bir parçası olarak vatandaşların günlük yaşamını kolaylaştırıyor. Kamu malına zarar veren hareketlerin günlük yaşamı olumsuz etkilemesi ise kamu hizmetlerinin verimliliğini düşürüyor. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Gündem
Yayınlanma: 27 Haziran 2026 - 11:10
Gebze Üst Geçidi'nde Asansör Kullanımında Sorumluluk Vurgusu
Gebze Üst Geçidi’nde asansör kullanımında sorumluluk vurgusu; güvenli ve bilinçli hareketlerle kazaların önüne geçin, dayanışma ve ihbar bilinci teşvik ediliyor.
Gündem
27 Haziran 2026 - 11:10







