Fetih Sergisi Sanatseverlerle Buluşuyor
Gebze Belediyesi, İstanbul’un fethinin 572. yılı dolayısıyla düzenlediği "Fetih Sergisi" ile kapılarını sanatseverlere açtı. Belediyenin meclis binasında gerçekleştirilen sergi, 1 Haziran Pazar gününe kadar her gün 10.00-19.00 saatleri arasında ziyaret edilebilecek. Serginin açılışı mehteran konseriyle başladı ve coşkulu ezgiler eşliğinde gerçekleşti. Duanın ardından açılış kurdelesi kesildi. Gebze Belediye Başkanı, bu serginin tüm Gebzelilere hitap ettiğini belirterek herkesi davet etti. Tarihi Atmosfer ve Görsel Şölen
Sergide, İstanbul’un fethini konu alan çeşitli eserler sanatseverlerle buluşuyor. Gebze Belediyesi Sanat ve Meslek Eğitimi Kursları kursiyerlerinin el emeğiyle hazırladığı bu çalışmalar, hem tarihi atmosferi yansıtıyor hem de ziyaretçilere görsel bir şölen sunuyor. Tarihe ve sanata ilgi duyan herkesin ilgisini çekecek sergi, hafta boyunca Gebzelilerin ziyaretine açık olacak. Bu eşsiz etkinlik, katılımcılara tarihe sanatsal bir yolculuk yapma fırsatı sunuyor.