Gazi Üniversitesi TUSAŞ Kahramankazan Meslek Yüksekokulu’nda düzenlenen söyleşi sonrası öğrenciler, çevrelerindeki ulaşım sorununu dile getirdi. Otobüs durağının bulunmaması nedeniyle toplu taşıma kullanımlarının güçleştiğini ifade eden öğrencilerin talebine hızla yanıt veren Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, talimatları doğrultusunda harekete geçirilen ekipler çalışmalara başladı.Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, okul yoluna yeni bir otobüs durağı kurdu. Durağın kurulumu kısa sürede tamamlandı ve kullanıma hazır hale getirildi. Ardından Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri devreye girerek durağın konforunu artırdı; oturma banklarını yerleştirdi ve öğrencilerin daha güvenli bir ortamda bekleyebilmelerini sağladı.Bu gelişmeler, öğrencilerin toplu taşıma araçlarına olan güvenini ve konforunu önemli ölçüde artırdı. Başkan Çırpanoğlu, gençlerin taleplerinin kendileri için değerli olduğunu vurgulayarak şu değerlendirmeyi yaptı: “Söyleşide iletilen otobüs durağı talebini hemen ele aldık. Öğrencilerimizin ulaşımda sorun yaşamaması önceliğimiz; Kahramankazan’da eğitime ve gençliğe desteğimiz sürecek.”Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA)
Eğitim
Yayınlanma: 12 Şubat 2026 - 11:12
Gençlerin Taleplerini Hızla Hayata Geçiren Kahramankazan'da Otobüs Durağı Yeniden Konforlu
Gençlerin taleplerini hızlıca hayata geçiren Kahramankazan'daki otobüs durağı yeniden konforla buluşuyor. Hemen keşfet!
Eğitim
12 Şubat 2026 - 11:12








