Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, yarıyıl tatiline giren öğrencilerin karne sevincini paylaştı. Şehrin eğitim-öğretim dönemi boyunca, ilkokul, ortaöğretim ve dengi kurumlarda eğitim gören binlerce öğrenci, karne coşkusunu yaşadı ve törenle karnelerini heyecanla aldılar.Gölcük Rotterdam İlkokulu’nda gerçekleşen törende Kaymakam Müfit Gültekin, Belediye Başkanı Sezer, İlçe Milli Eğitim Müdürü Caferi Tayyar Mert ile öğrenciler, öğretmenler ve veliler bir araya geldi. Karneler, konukların elinden teslim alındı ve hep birlikte teşekkürler sunuldu.Başkan Sezer ise öğrencilere tatili en verimli şekilde değerlendirilmelerini tavsiye etti ve bol bol kitap okumalarını teşvik etti. Ayrıca minik öğrencileri, Gölcük Belediyesi’nin düzenleyeceği 21, 22, 27 ve 31 Ocak tarihlerinde gerçekleştirilecek olan Ara Tatil Tiyatro Şenliği’ne katılmaya davet etti. Bu etkinliklerin, tatil sürecine eğlenceli ve öğretici bir yön katacağına vurgu yaptı.
Eğitim
Yayınlanma: 05 Mart 2026 - 01:36
Gölcük'te Karne Heyecanı ve Tiyatro Şenliği Daveti
Gölcük'te karne heyecanı, tiyatro şenliği ve sürpriz davetle sanata doyacak benzersiz bir gün! Kaçırmayın.
Eğitim
05 Mart 2026 - 01:36








