Kartepe Belediye Başkanı Av. M. Mustafa Kocaman, Kartepe Ağrılılar Derneği’nin geleneksel Halise Yemeği etkinliğinde Ağrılı kardeşler ile buluştu. Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada, Halise tatları eşliğinde sohbetler sürerken kültürel bağların güçlenmesi vurgulandı.Birlik ve Beraberlik temasıyla konuşan Başkan Kocaman, Kartepe’nin zengin kültürel dokusuna değinerek toplumun birlik içinde hareket etmesi gerekliliğini dile getirdi. Etkinlik, dernek üyelerinin sıcak karşılamasıyla daha da anlam kazandı ve misafirperverlik mesajları ön planda oldu.Başkan Kocaman’dan teşekkür toplantı sonrasında memnuniyetini ifade eden Kocaman, “Bu güzel buluşmada emeği geçen Dernek Başkanımız Kadir Gerboğa’ya ve yönetimine teşekkür ediyorum. Misafirperverlikleri ve hoş sohbetleri için herkese şükranlarımı sunuyorum.”Kültürel mirasın yaşatılması açısından dernek başkanı Kadir Gerboğa, Başkan Kocaman’ın her daim yanlarında olduğunu belirtti. Geleneksel yemeklerin yalnızca tat olarak değil, köklerle kurulan bağları güçlendirdiğini vurgulayan dernek yönetimi, katılımlarından dolayı Kocaman’a teşekkürlerini iletti.Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Gündem
Yayınlanma: 15 Şubat 2026 - 05:00
Halise Yemeği Vesilesiyle Ağrılılarla Buluşan Kartepe Belediye Başkanı
Halise Yemeği vesilesiyle ağrılılarla buluşan Kartepe Belediye Başkanı; dayanışma, şefkat ve hizmet odaklı bir farkındalık mesajı.
Gündem
15 Şubat 2026 - 05:00








