Balıkesir Devlet Hastanesi'ndeki "Şikayet ve Dilek Kutusu", bu kez alışkın olduğumuz şikayetleri değil, kocaman bir umudu ve masumiyeti gün yüzüne çıkardı!
Burhaniye'de yaşayan 10 yaşındaki minik kahramanımız Ayaz, zorlu tedavisini tamamlayıp taburcu olurken, kendisine şefkatle bakan doktorlarına ve hemşirelere olan sevgisini bir kağıda döktü. Teşekkür mektubunun sonuna ise çocuksu bir masumiyetle o en büyük hayalini iliştirdi: Bir bisiklet...
Hasta Hakları Birimi kutuyu açıp bu satırları okuduğunda hastanede adeta zaman durdu. Başhekim Op. Dr. Erdal Ünal ve hastane yönetimi, bu sese kayıtsız kalamadı ve hemen kolları sıvadı!
O Muhteşem An:
Minik Ayaz sağlığına kavuşmanın sevincini yaşarken, başhekimin odasına çağrıldı.
Kapıdan içeri girdiğinde hayallerini süsleyen yepyeni bisikleti karşısında duruyordu!
Ayaz'ın gözlerindeki o ışıltı ve mutluluk, tüm yorgunlukları unutturdu.
"Şifa dağıtan eller olarak, bu kez bir çocuğun hayaline köprü olmak istedik" diyen ve Ayaz'a çifte bayram yaşatan Balıkesir Devlet Hastanesi ekibini ayakta alkışlıyoruz!
Sağlığın sadece ilaçlarla değil, sevgiyle de iyileştirdiğini bizlere gösteren bu güzel olay hepimizin içini ısıttı. Sizce de günün en güzel haberi bu değil mi? Yorumlara kalplerimizi bırakalım! ️
#Balıkesir #Burhaniye









