Çevre yolu yapım projesi kapsamında Karayolları Genel Müdürlüğü’nün çalışmaları, mevcut içme suyu şebekesinde planlı bir hatt değişikliğini gerekli kıldı. Bu kapsamda, 4 binlik ana depodan beslenen hat üzerinde yeniden yapılandırma çalışmaları yürütülüyor.Belediye ekipleri, mevcut hattın yeni güzergaha kaydırılması için altyapı düzenlemelerini eş zamanlı olarak hayata geçiriyor. Fisandon yolu üzerinden devam eden çalışmalar sırasında boruların konumları yeniden belirlenirken altyapının genel sisteminin yenilenmesi de sağlanıyor.Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte, vatandaşların uzun vadede daha güvenli ve kesintisiz içme suyu temin etmek üzere altyapı güçlendirilmiş olacak. Bu iyileştirme süreci, bölgenin su sağlayıcı kapasitesini artırmayı hedefliyor.Kaynak: Beyaz Haber Ajansı (BYZHA)
Gündem
Yayınlanma: 19 Şubat 2026 - 14:24
İçme Suyu Hattında Yenileme Çalışmaları ve Güçlendirilmiş Hizmet Süresi
İçme suyu hattında yenileme çalışmalarını ve güçlendirilmiş hizmet süresini, güvenilirlik ve sürdürülebilirlik odaklı bir bakışla keşfedin.
Gündem
19 Şubat 2026 - 14:24







